Sämst... Hihihi

Det var typ as länge sen jag skrev nu och det har hänt rätt mkt, faktiskt!
Jag, Agnes och Michan gick en liten rundtur för ett tag sen, men det var riktigt lyckat.
Efter den lilla promenaden gick vi och fikade lite...
Jag har sovit över med Agnes, Michan och Julia också, det var rätt mysigt, en trevlig kväll.
Sen i lördags sov jag, Thea och Agnes hemma hos Thea och vi hade det as mysgt!
Vi lagade mat, glodde på tv och asgarvade en hel del!!!
En riktigt mysig kväll!
Annars har jag bara varit hemma, sovit och varit lite i Kalmar.
Det har varit ett asbra lov!
Skolan idag var rolig, efter skolan gick Michan, Agnes Thea och jag och fikade lite.
Hehehehe... Kakor och jag borde inte vistas i samma rum...
Vi såg Michans och Agnes idol också....
Jag har typ aldrig sätt Michan bli så hoppeti hyper på 2 sekunder... Askul!!
När jag kom hem försökte jag göra klart en argumenterande text som skulle vara klar tills imorgon.
Men det gick inte så bra..... Hela skiten som jag skrev gick bort...
och programet som jag skrev det på krachade.
Jag är ingen tur person direkt... ^^

Bye bye // Maya!!

Vandringen


Myskväll hos Thea!
Inte så bra bilder kanske...
Men det får funka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0