Jul hos syrran och kompani!!

Julen var riktigt bra, saknade bara pappa rätt mycket. Men det var trevligt, lära känna killarna lite bättre! Igår va jag typ bara hemma, men idag åkte jag och en massa andra till bodaborg! Det är typ ett ställe där man ska göra massa utmaningar. Det var förvårdnansvär kul asså!! För det mesta var det jag, Alexander, Oskar och eller Anika! Så sjukt rolig, men blev typ ihjälskrämd hela dagen! Vi var där i 8 timmar, men det kändes typ som 3 eller 4 timmar. Sjukt kul, hoppas på att kanske kunna göra något med grabbarna igen. Får se om det blir lite snowboard i helgen! Imorgon ska jag och syrran på spinning på friskis och svettis! Sen på söndag blir det yoga med lasse! Såååååå kuuuul!! Följt av lite springturer och promenader varje dag! Gött! Nu ska jag tönta mig och dra och skypa...

 

Bye bye// Maya!!! Fick liiiiite blåmärken idag....

Photo: All in på Boda Borg... Blåmärken, check!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0