Manamana!

Igår skulle jag gått på konsert med mina tjejor. Men jag orkade verkligen inte! Så jag stannade hemma och hade en riktigt mysig film dag som jag inte haft på ett tag :) Men det visade sig att Ankan fick migrän så hon åkte hem från Kalmar tidigare och åkte hem till mig istellet! Det var riktigt trevligt... hahahah! Hon blev nästan en spelnörd, hahahah! Go for it ankan! Vi satt och pratade och hade det bra i några timmar. Sen när hon åkt hem fortsatte jag med mitt filmtittande och aggggrodamp på min ''vän'' ... Jag så en film som heter ''The dictaror'' Som var riktigt rolig!! Hahahah, den var sjuk men kul!!!! Idag chillar jag, orkade inte jobba.  Later i will see the film LOL!
 
Bye bye // Maya.
2 bilder från göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0