Helskön dag!

Igår hade jag sjukt kul! Åkte in till Kalmar med Michan, Agnes och Thea för att boxas inne på friskis och svettis! Det var så sjukt kul! Efteråt var alla så sjukt trötta och flummiga! Ska verkligen börja göra det varje måndag! Ska nog skaffa ett årskort på friskis och svettis! Idag var man lite öm, men det var inte så farligt.
Jaaa.... Idag har det faktiskt varit hur chill som hälst! Har bara suttit och latat/ skrattat ihjäl mig i skolan! Blev till och med bjudna på fika (TACKAR) Har gått runt hela dagen och sagt ''Ett apel?.... Jag vill inte ha ditt jävla äpple!!!!'' Hahahahahahah!! Jag skrattar ihjäl mig asså!! Sen efter skolan åkte jag hem till Agnes och hade det gött! Nu har jag precis kommit ur duschen för att jag har tränat i en timme. Imorgon taggar jag inför affrodansen med Agnes och Michan! Pöss Pöss!
 
Bye bye // Maya!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0