Finally friday!

Hej!! Jag har haft en riktigt bra fredag!! Den bästa på riktigt länge! Efter att ha varit uppe sent igår sov jag hela dagen idag och sen åkte jag in till Kalmar! Jag åkte bla för att hämta en riktigt stor kasse med kläder som jag fått av min brorsas fru!! Tack Josse!! Sen handlade jag med pappa. När jag kom hem provade jag alla kläder och jag älskar vartenda plagg asså!! I vårt caffee var det entomologmöte och jag kände inte direkt för att gå ut och lyssna på ett föredrag om bärfisar....Hahah! Så jag stannade inne och satte mig lite vid datan! Hahah, jag har haft riktigt kul!!! Tror jag fått en ny vän asså! :))) Sen efter den roliga lilla incidenten har jag gått runt och lett som en galning typ... Tillsit har jag beställt jackan som jag ville ha!! As lycklig! Den kommer om upptill 5-7 dagar! Imorgon ska jag jobba i caffeet och sen hämta min Jofama jacka i Borgholm som jag trodde skulle kommit igår! Livet är härligt ibland och särskilt om det är fredag! Nu lyssnar jag på min nya fawo låt :))
 
Bye bye // Maya!! ♥
Följ mig järna på instagram, Jag heter: mayaanderssen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0