Dag nu?

Okej nu har jag vänt på dygnet helt och hållet! Jag sover på dagen och är uppe på natten.... Hahah det gör mig inte så mycket nu, men det kommer att göra det när jag ska börja skolan på tisdag.... Fan jag HATAR Skolan! Jag har kollat kläder till idrotten och dansen i år.... Ska ju börja på street dance lite senare i höst. Jag har planerat att jag ska träna hela dagen imorgon, eftersom jag inte fick träna för mina föräldrar idag för att jag är magsjuk... Men det skiter jag i imorgon, då ska jag träna! Jag mår inte bra annars... Sen lite senare på kvällen ska jag skjuta luftpistol om jag inte mår allt för dåligt då....
 
Bye bye // Maya.
Får bli en bild från fallskärms hoppningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tränar fast du är "magsjuk" är du nog in te så sjuk.

Svar: Ne det har du rätt i, har kollat upp det nu och jag är inte magsjuk... Jag äter bara för lite...
Maya Andersson

2012-08-19 @ 12:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0