Regn...

Idag fick jag ingen vila...
Jag gick upp kl 10:00 för att göra mig redo för doktorn...
Jag trog ett blodprov i armvecket och en spruta...
Åhh, jag hatar sprutor!
Efter det gick jag till bokhandeln för att träffa Agnes!
Vi gick och tog en fika på Roberts coffee,
det var riktigt mysigt att sitta inne och
snacka medans det regnade utomhus!
Efter det så åkte vi hem till Agnes en stund.
När jag kom hem åkte jag till Kalamr med pappa och
nu är jag as trött...
Men jag ska sitta typ hela natten vid datorn har jag bestämt!
Nu sitter jag och Skypar med Agnes som snackar om sin 100 lista!
Snart ska jag gå och äta och sedan återgå till datorn!
Det har varit en bra dag MEN, jag har ont i min arm...

Bye bye // Maya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0