Prao

I helgen sov jag över med tjejorna, det var riktigt trevligt!
Vi såg Titanic och 3 av oss fulgrät verkligen ^^
Men den är ju bara sååå bra!
Sen blev vi jagade av en bil... Kanske inte lika trevligt...
Men det var en rätt häftig känsla samtidigt som jag var vett skrämd!
Men idag har dagen varit otroligt seg...
Den sämsta prao-platsen hitils!
Har varit på Ekerums GK... Jag har gjort pappers arbete hela dagen... Att sitta med en 2 decimeters tjock perm och glo på siffror är inget jag föreslår att göra. Men imorgon hoppas jag på att det blir lite roligare, för då ska jag vara städerska...
Hahah... Vad då panikattacköverattbehövastäda?
Nenene, jag är ju inte alls bacill rädd.
Snart ska jag gå ner och kolla på Eurovision song contest.
Det får bli dagens underhållning.
Jag har tyvär inga (bra) bilder.... iaf inte från i lördags... ^^

Bye bye // Maya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0