Pååååsk

Det är påsklov och jag kan sova så mycket jag vill!
Fast idag har jag haft det rätt tråkigt,
sov typ halva dagen sen har jag spelat.
Lite nu på kvällen har jag suttit och videochattat med Ankan!
Det var riktigt trevligt, men nu har jag så otroligt tråkigt!
Släkten är här, så jag känner att jag bara vill vara i mitt rum.
Klockan börjar väl bli rätt mycket nu....
Ne det är typ dag för mig nu ^^
Men jag funderar på att sätta mig och spela i någon timme, för jag har redan glott klart på datorn.
Eller så ser jag en film...  Jag vet inte, men jag dör typ snart.
Imorgon ska vi väl förbereda mammas födelsedag, så imorgon kanske det blir lite roligare.
Någon dag på lovet ska jag åka in till Kalmar och kolla glasögon, jag börjar vänja mig vid tanken.
Det är rätt snyggt...
Åhhh, jag önskar att han kunde logga in, jag vill prata med honom!
Och då lär det gå nogon timme.
Men jag drar väl och spelar lite.

Bye bye // Maya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0