Jeans....

Dagen har varit ovanligt bra...
Eftersom jag dom senaste dagarna haft det rätt tufft med mitt liv är jag glad med en lite positivare dag! Ingen prao för mig idag utan jag var tvungen att åka in till Kalmar för att kolla tänderna...
Men det gjorde mig inget!
Efter att jag varit där drog jag till Baronrn för att leta jeans, eftersom två av mina byxor gick sönder samtidigt i tvätten...
Jag vet inte hur många jeans jag har provat idag!! På baronen provade jag kanske upp mot 10 st... Men jag ville hitta ett par som verkligen satt bra... och det hittade jag ju inte där, så jag drog till Mode huset och provade omkring där och tillslut hittade jag ett par jeans på Bik Bok! Tur det, jag höll på att bli lite smott galen av att ha provat typ 15-20 olika jeans... Men jag blev nöjd...
Efter det åkte jag till Giraffen för att kolla på glasögon eftersom jag ska skaffa det och nu tror jag att jag vet vilka jag ska ha!! Ska ha ett par Ray Ban i allafall! Jag fortsatte att kolla runt lite på Giraffen och jag hittade en butik som var som gjord för mig! Asså jag är ju lite galen av mig, men, där fanns rätt många luft/ paint ball gevär och pistoler och jag vet precis vad jag ska köpa till sommaren! Mohahahahahah.... 8) Så det var en riktigt lyckad dag. Jag kom hem och kollade på Blood diamond och det är en riktigt bra film som jag rekomenderar till dom som gillar typ äventyr..... Typ. Nu ska jag dra och träna lite och sen göra mig iordning tills imorgon!

Bye bye // Maya!
Jag köpte en top på Gina tricot och mina efterlängtande jeans.
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0