Skola...

Hej hej.
Min första fråga imorse var '' Jag måste gå, eller hur? :(''
Varför frågade jag ens???!!!!
Men ja, jag har gått i skolan idag och jag har mått lika dåligt som vanligt...
Efter skolan följde jag med Michan till Kalmar.
Det var helt ok, men kanske liiiite segt ^^
Imorgon är det skola igen, har jag tur så får jag hemundervisning efter att jag varit hos bup.
Eller iaf medicin...
Nu sitter jag och tråkar lite, har inte så mkt att göra eller att tänka på...

Vet ni hur det är att sakna något...?
Att vilja ha något man vet att man inte kan få...?
Eller att bara inte ha en väg att gå på...?
Vet ni hur det är att känna sig så ensam att man inte vet vart man ska ta vägen!
Att känna sig värdelös är en sak, men att verkligen va det är en annan.
Allt är som en labyrint, antingen hittar man ut, eller så dör man där inne...
Man förstår sen sakta att det inte varit värt det...

Bye bye // Maya


Kommentarer
Postat av: michelle

maya, jag blir så fucking trött på det här! om du har den attityden så kommer ju för fan inget att bli bra! så du ska sluta skolan? varför skulle det bli bättre? varför försöker du inte bara på riktigt att börja om? det är inte bara dig det här skadar! vet du, jag oroar mig för dig hela tiden. jag gråter på kvällarna för att jag är så rädd att du ska göra nåt, jag kan inte koncentrera mig på nåt för att jag alltid tänker på hur du mår! så, snälla, snälla! kan du inte bara försöka? på riktigt den här gången..? för mig iallafall...

Jag älskar dig Maysan! <3

2011-09-27 @ 06:26:48
URL: http://beautifulboy.blogg.se/
Postat av: Maya

Okej, förlåt att jag är som jag har varit den sista tiden Michan!Det är klart att jag vill försöka, men ibland går det inte att göra det. Jag vill inte att du ska gå runt och tänka på det här, det är ju faktiskt mitt problem! <3 Men jag lovar att jag ska försöka börja om på nytt, för jag tror att allt löser sig snart. Jag hoppas det iallafall

Jag lovar att jag inte ska göra nåt. <3

Jag älskar dig med Michelin! <3

2011-09-27 @ 14:46:17
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/
Postat av: michelle

okaaj, hoppas det! (: <3

2011-09-27 @ 20:05:10
URL: http://beautifulboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0