Skola.... Igen ^.^

Cha cha! ♥
Idag var det första skoldagen efter min resa till Kreta..
Det har varit riktigt kul att träffa alla igen ^-^
Och vissa personer mer än andra... Men aja.
Efter skolan åkte jag och Michelle hem till Agnes ♥
Vi hade riktigt kul, vi bakade.... Eller Agnes bakade åt oss ^_^
Sen har vi pratat och kollat på läskiga klipp på You Tube...
Eller Michelle tyckte iaf att det var läskigt, men det tyckte jag med... Ibland.
Men det har varit riktigt trevligt ♥
Imorgon blir det skola, men inte hela dagen, för jag ska till tandläkaren -_-
Men det är bättre än att gå i skola ^-^
Nu ska jag fortsätta med mitt drogande av Enrique Iglesias låtar ♥ ♥
Han är ju braaaao ;) ♥
Men ska droga låtar och sitta lite vid datorn... ;)

Ha det gött // Maya ♥

I want to wake up in the morning beside you... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0