sjuk...

Cha.
Idag har det varit en jäkligt jobbig dag!!!!
Jag har typ varit sjuk i skolan idag, inget jag rekomenderar...
Det har varit seeegt, men jag ska inte gå imorgon... ♥
Det första jag gjorde när jag kom hem va att bråka med mina föräldrar, inte kul asså!!!
Men nu sitter jag på mitt rum och glor på filmer som jag ska köpa...
Det blir: Butterfly effect, i taket lyser stjärnorna, Coraline och Boys are back.
Rätt gamla filmer, men dom är bra.
Det ser ut som om det har varit en storm i mitt rum.
Så jag ska passa på att städa lite imorgon.
Nu ska jag gå och dö på min säng, medan jag lyssnar på musik.

Bye bye // Maya


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Krya på dig Maya!

<3

2011-09-15 @ 22:04:21
Postat av: Maya

Tack! <3

2011-09-15 @ 22:47:30
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0