Nattuggla ^^

Cha cha!
Jag orkade inte ligga i sängen så mkt mer ikv, så jag satte mig vid datorn ;)
Jag har suttit heeela kvällen och lyssnat på ''Love suicide med Tinie Tempah''
och as många låter av ''Enrique Iglesias'', jag är lite besatt av honom (just nu)
Men medans jag lyssnat på musik, har jag laddat ner lite spel och olika kamera grejer till min ipod touch.
Men eftersom jag är en nattuggla pallar jag inte att sova nu, så jag tänkte skriva ett inlägg....
Bara lite random kanske ^^
Jag tror jag ska gå och hämta min chokladkaka... Hehehe ja jag tror jag gör det ^^
Imorgon ska jag och pappa åka till Färjestaden för att kolla skor.
Det ska bli helt ok, men sen ska vi beställa ett par converse som jag äntligen hittat!!!
När jag skriver beställa menar jag att jag har hittat ett par converse på internet.
Nu ska jag nog gå och hämta min chokladkaka ;)

Bye bye // Maya


Kommentarer
Postat av: michelle

finis! ;) <3

2011-09-25 @ 18:18:14
URL: http://beautifulboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0