I`m back!!! <3

Hej hej!!!
Jag har varit på kreta som sagt, men jag har ju bara hunnit göra ett inlägg..
Men första dagen/ kvällen, när vi kom till hotellet gick vi ner till baren ;D
Bartändern som var där heter Vagelis.
Vi satt där i baren och pratade med honom och tog det lungt.
Det visade sig att han var jäkligt snäll! ♥
Det var en bra början på semestern!! ♥
Nästa dag solade och badade vi bara, men sen på kvällen var det någon
grekisk dans-grej, typ.. ^^
Jag har ju redan berättat om det, men det var riktigt kul asså!! :D
Det var obeskrivligt kul asså, men jag är inte bra på Zorba... ^-^
Sen fick jag göra en annan grej som jag gjorde bort mig på... 
Men det var ju kul iaf, kul med en chott ibland ;)
Sen efter att vi varit på det, pratade vi lite med Vagelis. 
Han kom ihåg mitt namn, och sa att Maya betyder spell på grekiska=förtrålning ♥
Det var rätt kul.
På lördagen solade vi heeela dagen, precis som alla andra dagar ^.^
Senare på kvällen gick vi ut och åt på stan, Kreta är fint!
När vi ändå var på stan kollade vi lite i affärer.
När vi kom hem till hotellet gjorde vi oss iordning och tog det lungt en stund,
 men sen drog vi ner till baren ^-^ ♥
När vi satt i baren och pratade med Vagelis, så berättade han lite om sig själv.
Det var rätt kul att få veta lite om honom, tex att han är singel men han är 28,
så han är en aning gamal för mig :/
Men han frågade om han skulle ta en bild på mig och mina föräldrar, det gjorde han.
Sen frågade han mig om jag ville ta en bild med honom, och det ville ju jag ♥
Jag gick in i själva baren, eller vad man ska säga, men sen tog jag en bild på bara honom med! ♥
När jag skulle ta en bild med honom sa han komentaren,
fast på engelska '' du är lång, du kommer att bli modell ''
Han trodde inte att jag var 14, bara för att jag är rätt lång ^-^ ♥
Söndagen, bestog av att ligga på stranden '' Mama Mia '' som var väldigt fin :)
Där träffade jag en kille som heter '' Ali ''
Han va 14, men han kunde inte Engelska... eller aa typ.
Vi försökte prata lite, medan vi hoppade i dem 2 m höga vågorna.
Vi åt på hotellet den kvällen, och som alltid, pratade vi med Vagelis ^-^
Det hände inget intresant på måndagen, förutom att jag fick lite film tips...♥
Tisdagen var kul, på dagen... bada/ sola..
Sen på kvällen var det kareoke kväll ^-^♥
Vi åt ute på en resturang som typ heter '' Nimphie ''
Gooood mat :P
Men för att hinna till kareoke kvällen, fick jag gå tidigare från resturangen..själv 8D
När jag kom till hotellet stog Vagelis och jobbade med en skyllt ^^
Jag gick fram och pratde med honom... ^-^ ♥
Vi pratade i ungefär 10-20 min ^-^ ♥
Sen skulle han fortsätta jobba.
Jag träffade ett par tvillingar som heter '' Rebecca och Josefine ''
Dom var riktigt kul, vi sjöng och gjorde bort oss lite ^.^
Tillsist sjöng jag och Vagelis tillsamans... vi var rätt duktiga ^-^ ♥
Men det var kul iaf x))
På onsdagen skulle jag och Vagelis gjort nåt, men det blev inte av 8'(
Så jag grät typ heela dagen, för han var ledig så jag fick inte se honom mer,
på den här semestern iaf D'x
Men jag var med tvillingarna istället ♥
Sen idag på morgonen fick vi packa ihop det sista, och sen åka D'x
Jag ville verkligen inte åka!!!!
Men nu är jag hemma, och jag är fortfarande depp för Vagelis :'(
När jag kom hem pratade jag med Agnes och sen Michan,
medan jag satt vid datorn och uppdaterade mig lite..
Saknar kreta... och baren.. ♥

Nedstämda kramizar // Maya :I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0