Ikea...

Hej hej!
Idag fick jag inte sova så länge jag ville, för vi skulle typ åka till Ikea -.-
Gick jag upp tidigare för att åka dit?!!
Ja -_-
Men det blev rätt kul ändå.
Jag skulle välja lite grejer till mitt rum, eftersom jag snart fyller år.
Det suger att vara liten, men snart är man iaf 1 år äldre.
Sen efter att vi varit där åkte vi hem igen.
Snart kommer mina Miarimekko Converse att komma.
Det ska bli rätt kul.
Något som inte är lika kul är att det är skola imorgon -.-
Snart är det matteprov också, kan det bli mkt bättre?!! -.-'''
Men man är ju tvungen, så det är väl bara att göra det...
Snart ska jag gå och duscha och sen göra det jag brukar göra.
Det har inte hänt något kul, om ni inte tycker att det är kul med lampor...

Bye bye // Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0