Hos Agnes <3

Hej hej!
Idag har jag spenderat dagen med Agnes.
Vi har flumat och varit lite galna som vanligt ^^
Vi har fått damp på ett spel som vi försökte klara... ;)
Men nu är jag hemma, och tänker på om jag ska vara hemma eller inte imorgon...
Jag ska iaf börja plugga nu -.-
Inte det roligaste man kan göra direkt...
Men veckan som kommer, kommer nog va rätt ok.
Imorgon vet jag inte...
Men på tisdag ska jag shoppa med tjejorna.
Onsdag, ska jag åka och fira min mosters födelsedag och sen sova hos Agnes.
Sen blir det en hel dag med orientering...
Fredag, är det en vanlig dag, men jag hatar fredagar -.-
Som sakt, ska gå och plugga nu.

Bye bye // Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0