Going great!

Cha cha!!
Dagen har varit rätt kul, förutom att den har varit liite seg ^^
Men en sak vet jag och det är att det kommer att bli kul imorgon för då fyller jag år ;)
Man längtar ju lite ^^
Efter skolan hade jag utvecklingssamtal, men det gick faktiskt riktigt bra.
Allt kommer nog att gå bättre nu, när det häller skolan iaf :D
När jag kom hem tränade jag i 1 timme, brände 852 kalorier :)
Nu har jag precis duschat och nu ska jag välja kläder tills imorgon och sen plugga fysik.
Längtar faktiskt till skolan imorgon o.O
Hahaha jag är lite wierd ^^

Bye bye // Maya ♥


Kommentarer
Postat av: michelle

Jag låtsas att jag inte såg det där med kalorier bara för att jag är så glad att allt verkar lösa sig! (: <3

2011-09-29 @ 23:05:28
URL: http://beautifulboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0