Yeah!!

♥Cha cha!!
Igår kom jag och mina föräldrar överens om att om jag går i skolan,
åker vi 1 vecka till ett suuuper fint hotell som heter ''Parque del sol''
Det ligger i Mallorca!!
Det ända jag sa var ''deal!!!!''
Vi ska åka vid jul, så det ska bli kul för jag gillar ändå inte att vara hemma vid jul ^^
Jag är lite konstig, jag vet.
Idag gick jag i skolan, men Agnes var inte i där för hon har åkt till Bollnäs...
Men hon kommer hem till söndag :)
Dagen har varit ok, men jag gillar det inte ;P
Så det är skönt att vara hemma.
Mina föräldrar har lovat en grej till, och det är att vi ska åka till ''Stefan Village''
nästa år igen, fast istället för att vara där i 1 vecka, så är vi där i 2 8))))))))))))
Då ska jag ta och göra nåt kul med min vän!! ♥
Ska bli jäkligt kul!!!!! ♥
Har jag tur så träffar jag en bartender till... ♥

Bye bya // Maya!!


Parque del sol!! ♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Underbaaaart veckert. Vill oxå iväg igen när jag ser dessa bilder..

<3

2011-10-06 @ 22:08:45
Postat av: Maya

Jag förstår det! <3

2011-10-06 @ 22:50:32
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0