-

Cha cha!
Jag kunde inte sova inatt för att jag hade ont i magen.
Det hade jag när jag vaknade med, så det blev ingen skola för mig idag ;))
Vad synd...(Host host!)
Så jag har bara Kollat på tv idag, men snart ska jag börja läsa en bok på Engelska, som heter ''Before i fall''
Den är rätt bra :)
På tal om ingenting, så vet jag vad jag vill bli nu! ^-^
Alltså jobba med i framtiden!
Reseledare, för det viktigaste man ska kunna är Engelska!!
Det är mitt fawo ämne, så varför inte ;)
Dom åker någonstans i 1 sesong, sen bor dom där och hjälper människor på jobbets bekostnad :D
Låter inte det bra!!!
När dom har ledigt får dom göra vad dom vill, på den platsen dom är på som tex Grekland, Spanien eller något annat land ^.^
Det finns ju nackdelar med, men det låter bra enligt mig!!
Ne nu ska jag gå och läsa min bok ;)

Bye bye // Maya!!

Till minne av saknade Agnes som säkert gottar sig i solen nu ♥


Kommentarer
Postat av: Agnes

haha! jag saknar dig med!

har det as gott i solen! redan lite brun... blir kanske brunare an dig! :D <3

2011-10-17 @ 22:44:47
Postat av: Maya

Det skulle inte förvåna mig om du var brunare! :D <3

Du är ju som en liten magnet...Om det nu har med sol att göra ^-^ <3

2011-10-18 @ 15:54:41
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0