Underbart!

Hej hej!
Vi byggde ihop det sista av den där byron igår, och jag älskar den ^^
Så jag sorterade alla kläder och grejer jag skulle ha i lådorna :)
Jag gjorde det hela kvällen.
Sen gjorde jag en anna grej igår 8)
Men idag när jag vaknade, det första jag gjorde va att gå till datorn ♥
Jag hade fått svar från en vän!!! ♥
Jag är super glad, för han är lika rolig som vanligt! ^-^
Så jag är hur glad som hälst nu, det var ett bra tag sen jag var så här glad! ♥
Efter jag fått mitt lilla glad-ryck, gick jag ner för att ta en bit tårta ^.^
Och nu sitter jag här.
Jag måste gå ner och tvätta kläder nu -.-
Men senare idag ska jag nog bara ta det lungt tror jag.
Men sen ikväll ska jag svara min vän!! ♥
Happy, happy, happy!!!!
Men nu på söndag fyller min sötis Michan år!!!
Vem är det nu som blir en fjortis? ;) ♥

Bye bye // Maya!!


Kommentarer
Postat av: michelle

kommer aldrig bli fjortis, i mitt hjärta är jag forever trettis! ;) <3

2011-10-01 @ 17:16:56
URL: http://beautifulboy.blogg.se/
Postat av: Maya

Haha, bra där Michan! ;D <3

2011-10-01 @ 17:33:52
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0