Sthlm!!

Hej hej!!

Nu sitter jag efter att ha gått på stan och varit på Cosmonova med Agnes och Michelle!!

Det har varit helt underbart, förutom gårdagen sömn, som var fruktansvärd!!!

Vi sover tillsamans i en vånings säng som är veldigt liten... Men lite interesant ^^

Jag sover bredvid Agnes men ovanför oss ligger Michelle.

Jag har inte sovit i natt med andra ord, för hon snarkar så att det blir en jordbävning!

Inte nog med att hon snarkade och vände sig i sängen som en sten, utan dom som vi bor hos har en klocka som låter varje halv timme... -_-

Veldigt störande, kan man ju säga!!!

Men vi har riktigt kul! :D

Men jag skulle ha jett en lapp till honom som satt i bussen, oavsett vad Agnes och Michan tycker! xD

Jag har upptäckt en ny grej idag, eller det kanske inte är så nytt, men jag har as dåligt lokalsinne...

Så jag undrar hur det går imorgon när vi ska shoppa hela dagen! ^^

Men det ska bli interesant :D

Nu ligger Michan uppe i vånings sängen, Agnes där nere och jag sitter vid Michans TRÖGA dator!

Dom pratar om hur det skulle ha varit om dom inte flyttat  från sthlm när dom var små...

Men jag kan ju säga att jag är as glad att jag känner dom!

För dom är helt makalöst roliga, även om jag kan få aggggro på Michan ibland...

Haha, (om hon snarkar inatt häller jag ett glas vatten på henne eller så stoppar jag ett äpple i munnen på henne)

Snart ska jag och dom andra äta chokladpudding!! :D


Bye bye // Maya!! ♥

P.S. Jag har ingen bild... ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0