Skön dag

Cha cha!
Idag vaknade jag kl 13:30, eller jag blev väckt ^^
Sen gick jag ner och åt lite, efter det gick jag upp och la mig igen ;)
Jag har haft rullgardninen nere hela dagen, legat i min säng och kollat på film!! ♥
En av dom filmer jag blivit tipsad om såg jag idag och den var as bra!
Den heter ''Law abiding citizen''
Sen den om ni kan!!!
Sen har jag kollat på, ''The butterfly effect'', ''Boy`s are back'' och '' The education''
Riktigt bra filmer, rekomenderas!!
Nu har jag precis varit nere och ätit,
men det första jag lägger märke till är att det är mörkt när jag går ut från mitt rum ._.
Just nu mår jag rätt illa och har ont i huvudet, men jag kan ju bara skylla mig själv... ;)
Skulle inte förvåna mig om jag spyr ut hela magen snart ;)
Men jaja, jag ska sitta lite vid datorn nu.
Men jag vet inte vad jag ska göra sen o.o
Eftersom jag typ har halv sovit hela dagen vill jag ju inte sova nu!
Men jag har ju kollat på.... dom nyaste filmerna,
så jag har ingen super bra film att kolla på nu ._.
Sover alla nu eller??
För det är ingen som svarar på sms,
och Agnes reser så henne kan jag varken sms:a eller ringa.
Men hon ska ju vara borta typ heela veckan...Hur ska det här gå?? o.o
Jag kommer att dö!!
Haha ne, men jag kommer somna av tråkighet -.-
Jag får köpa fler filmer :D
Nu kom jag på det, jag kan ju skriva tillbaks till min vän eftersom han skrev till mig i torsdags.
Men det känner jag inte för nu,
jag måste nog se ett par filmer till om jag ska skriva något överhuvud taget ^^
Men jag kan ju...Ne jag mår redan illa ^-^

Bye bye // Maya!

Mehehehe... ego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0