Ska få spö!

Hej hej!!
Idag har dagen varit rätt kul asså!
Jag är äntligen klar med en där Engelska grejen!
Sen har det bara varit allmänt kul ^^
Gympan var kul, men jag var inte med :D
Jag har en ny Zwump=nån man gillar ;)
Jag är galen jag vet, men jag har fortfarande inte glömt Vagelis... ♥
Men det hände en sak som inte är ok, efter gympan!!!!
Asså ne, det är inte ok asså.
Han pratar så mkt skit så att han kan gå och dö.
Ne men asså, Michan vi ska ta honom! ;)
Rykten är förjävliga, men ''han'' sa inget om det ^^
Det är särskilt inte ok om det inte ens är sant...
Men dom vet ju inte om det är sant eller inte...
Men ändå!!
När jag och Michan satt i bussen gick plötsligt min brorsa Måns på bussen.
Jag skulle ha sagt, Måns äre du?! ;D
Men jag gjorde aldrig det ^^
Nu ska jag gå och tänka ut en onskefull plan... ;))))

By bye // Maya!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hihih, vem e det nu du gillaaar? ;)

<3

2011-10-13 @ 17:30:42
Postat av: Maya

Någan av dom som inte var med på gumpan... Kanske lite svårt att veta vem ^^ Men jag säger sen ;) <3

2011-10-13 @ 17:58:24
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0