Nice!

Cha cha!
Idag har jag varit i skolan och det har varit kuuul!
Den roligaste lektionerna idag var läxläsning och idroten!!!!! ♥
Det var fett nice!
På läxläsningen gjorde vi lite som vi ville...!!!! :D
Sen på idroten fick vi typ göra vad vi ville, så jag och Sofia gjorde lite ställningar...(misstolk)
och hoppade runt som 2 små galningar ♥
Vi hade någon som typ praktiserade på idrotten och i cafeterian... NICE!
Så det har varit en toppen dag!!!
Dagens höjdpungt, läxläsning.
Idag har Michan åkt på ett kamrat läger, eller nåt ;)
Så nu får jag inte se henne förens imorgon :O
Nu är både Agnes och hon borta -.-
Men Agnes kommer hem på lördag!!!!! ♥
Tagga!!!
Imorgon ska jag kanske till blå, jag hoppas att jag ska orka det.
Så att jag kan hjälpa Michan med operation: Lite tid...Jag kom inte på något bättre ^-^
Om jag ska dit kanske Thea hänger på!!
Nu ska jag göra en Engelska läxa... Grej ^^

Bye bye // Maya!! ♥

Saknar sommaren!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0