Men är du söt eller??!!!

Cha cha!
On the way again... eller för tillfället iaf ^^
Idag har jag jobbat som en idiot i skolan, bara för att jag ska kunna få en timmes ledighet ;)
Men det kommer jag inte att få, men det går bättre i skolan iaf.
Vi tog kort i skolan, men inte skolfotto utan ett såntdär enfotto eller vad fan det heter.
Men det gick inte så bra, men det blev bättre än förra året!
Efter skolan åkte jag hem, och åt lite... fetto neee bara hungrig ;)
Sen har jag åkt till Kalmar med pappa, så jag kom precis hem.
Jag saknar min saknade sak!!! ♥
Det är ingen sak utan en människa... Det är en pojke ^-^
LIIIITE KRAV!
• Klara skolan √
• Träffa Vangi... Hehe vagelis!!
• Lämna en lapp till en kille i Stockholm!
• Göra nåt dumt
• Få tabletter
• Skrämma skiten ur Michan... hade varit kul!
• Köpa en Onepiece
• Inte trycka i sig mums mums...
• Skriva ett brev till, behöver jag ens skriva namnet?
• Köpa ett par rätt viktiga filmer!
...
Sen har jag inte komit på mer ^^

Bye bye // Maya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0