Fredag :D

Hej hej!
Har inte gjort så mkt idag ;)
Men jag känner för att göra nåt kul, men jag vet inte riktigt.
Jag känner inte riktigt för att vara hemma och sova/glo tv hela helgen ;)
Jag kan ju alltid plugga lite, men det är inget jag känner för direkt.
Är det bara jag som tycker att det suger att vara ''liten'' liksom.
Man kan ju inte direkt åka till kalmar en sen kväll och
gå på stan eller va i en bar, med sina vänner liksom :P
Eller är det bara jag som vill det? o.O
Jag vet inte, men nåt ska jag göra.
Men snart har vi prao i 1 vecka och sen lov 1 vecka.
Den veckan vi har lov i skolan, ska jag, Michan och Agnes åka till Stockholm :D
Det ska bli kul... Det ska bli riktigt kul!!!! 8)))
Men det är någon vecka dit :P
Jag kom på något jag kan göra imorgon ju, kanske åka till blå.
Då händer det ju iaf nåt ^^
Nu ska jag gå och kolla film.

Bye bye // Maya


Kommentarer
Postat av: Thea

Jo det är nog bara du som vill det ^^

Jag leker fortfarande med mina nallar och sånt ibland <3

Älskar att va barn och man får passa på så länge man fortfarande är det.

Man får tid att va vuxen senare ;)

2011-10-09 @ 10:08:41
URL: http://thechosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0