Drama!!!

Hej hej!!!!
Igår var det full fart på mig och Thea!
Jävlar vilka panik attacker, men inga aliens...Som tur var! ^-^
Sen fick jag små hyper attacker som gjorde att jag hoppade runt i rumet...^^
Jag är galen ibland.... :D
Tack sååå mkt Thea, jag hade dött utan dig!! ♥
Eller, jag hade iaf skrivit och stavat fel, så hehe....
Det var riktigt kul kan man ju säga!!!!
Eftersom klockan blev runt 02:30 igår kväll, så sov jag till kl 13:30 idag ^-^
Lite trött är man ju fortfarande ;)
Men jag ska ändå ta det lungt idag.
Jag får se om det händer nåt kul ikv/inatt, om det gör det och om jag har tur,
så kan du kanske hjälpa mig igen Thea! ^-^
Jag suger....Hehehe ^^

Bye bye // Maya! ♥

6244398070_116948710e_z_large
Så söt! ^-^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0