Dizzad...!!!

Cha cha!!
Skolan har varit rätt kul idag! :D
Idag slapp jag iaf musiken, men jag pluggade matte ist.
Men det är ju bra för vi har matteprov på onsdag ^^
Med en liten rymning till netto på en rast som var 10 minuter lång, med Ankan.
Om man hinner på 10 minuter... Gör det!!
Sen har faktiskt räckt upp handen och svarat på en fråga... Eller iaf försökt ;)
Jag är nästan lite stolt =P
Ne Ankan, jag visste att det var celler(i).
Efter en kul skoldag o.O
Följde jag Agnes hem och vi övade lite på keyboard... vet inte hur det stavas ^^
Så det var ju kul.
Jag har börjat med att jag bara ska prata Engelska hemma.
Så att jag kan prata nästa gång vi reser och för att det är kul ^^
Sen har jag beställt en Engelsk bok som heter ''Before i fall''
Som verkar rätt bra... sen har jag köpt en affisch.... Hihihih!
Men nu ska jag plugga lite Engelska så att jag bara behöver kolla lite på matten imorgon.

Bye bye // Maya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0