Det här är inte bra o.o

Hej hej!
Idag har jag varit hemma för att jag fick ett litet anfall där jag la mig ner i en hög på golvet och började gråta så att jag svimmade... o.O
''Sova'' har det stått på mitt chema idag.
Det är typ det ända jag gjort.
Men sen när pappa kom hem åkte vi till Kalmar, jag ville köpa en One Piece.
Men det fanns inga kvar, så mamma har beställt en åt mig.
Jag tror att den är äkta ^-^
Kul ju.
Just nu sitter jag och lyssnar på låten ''Hangover'' med ''Taio Cruz och Flo Rida''
Men jag mår riktigt illa, jag vet inte om jag kommer till skolan imorgon heller.
Men jag ska försöka, måste plugga till en historia grej tills imorgon snart.
Men om jag har tur så kan jag göra det och en annan fysik grej nån annan dag ^-^
Jag har det bra ibland... ^_^
Nu måste jag dra!!

Bye bye // Maya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0