Vad är svaret?!

Hej hej.
Har inte gjort så mkt idag, har mest försökt att tänka på bra saker.
Rätt svårt.... Enligt mig, just nu.
Långa dagar, spelar ingen roll var jag är.
Tankespridda nätter som gör att jag inte kan sova på flera timmar.
Det är svårt att finna sig i det ibland.
Men i mitt fall är jag tvungen till det.
Nu är verkligen allt nere i botten...!
Det är svårt, för man vill inte dra ner alla som man är med, på samma nivå som man själv är på.
Svårt?
JAAAAAAAAPP!
Imorgon blir det att sova!!!

Bye bye // Maya.
Tumblr_lk5vafemid1qju0c4o1_400_large


Kommentarer
Postat av: michelle

Varför försöker du inte bygga dig upp igen då.?

2011-11-13 @ 13:37:31
Postat av: Maya

Jag har försökt, men det är inte lätt.

2011-11-13 @ 17:37:04
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0