Trött och uttråkad... Men ändå hyper?!

Hej hej!
Idag har jag varit på ett möte med b.u.p.
Det gick bra, nästa gång jag kommer dit kommer jag antagligen få medicin.
Det är BRA! =)
Efter att ha haft mötet i 2 timmar, åkte jag hem.
Det var så kallt ute och i huset, plus att jag var as trött.
Så jag somnade i några timmar... Inte så smart eftersom jag ska gå upp tidigt imorgon.
Japp... Skolan, här kommer jag!
Har inte varit där på as länge, så det ska bli lite kul att träffa alla igen.
Om inte alla på hela skolan är sjuka och det bara är jag som är där :O
Men jag tror inte det händer...
Jag har allt klart till imorgon, så nu är det bara den svåra biten kvar... Att kunna sova.
Men jag har tränat i 1 timme, sen ska jag ta mina tabletter.
Så det borde gå bra, hoppas jag.

Bye bye // Maya!

Tumblr_ltzpkszaf61qjx40vo1_500_large
Lite sööt...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0