Tillbaks!!

Cha cha!!
Förlåt att jag har varit dålig på att skriva, men nu är jag hemma och tillbaks för att skriva igen! :D
Resan till Sthlm har varit helt underbart kul!
Ett stort + är att en av mina lappar funkade!! :D
Igår shoppade vi HELA dagen, så vi var riktigt trötta på kvällen.
Till och med jag ^^
En rolig grej som hände var att när vi gick vid plattan i Sthlm var det några ungdommar som hade klätt ut sig till olika saker.
Men det var en som var klädd som en vampyr ( det såg verkligt ut!) kom fram och skrämde oss!!
Vi skrek rätt högt asså ^^
Sen följde han efter oss en liten bit, men det var senare den dagen...
Kul var det iaf!! :D
Men idag åkte ju jag och Anes hem igen...
6 timmars bussresa, jippi...!
Haha, ne men det var helt okej!!
Det var skönt att få vila ut lite genom att bara sitta och halv sova.
Men det var 2 st som satt framför oss med en unge, som var veldigt jobbiga ibland...
Liiiite störigt!!
Det enda jag gjore i bussen var typ att lyssna på Enrique Iglesias...Hehehe...
Och prata med Agnes då och då! ♥
Imorgon ska det också bli kul, men jag orkar inte skriva mer nu för jag ska gå och typ dö på sängen ^^

Bye bye // Maya!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0