Killar!

Hej hej!!
Jag känner att jag har blivit dålig på många saker nu, som tex att blogga och svara på mobilen.
Men det har inte hänt så mycket.
Idag gick jag i skolan som jag inte gjort på ett tag nu, inget jag föredrar men jag försöker.
Det ända jag kan tänka på är en kille, jag har berättat om honom förut.
Men problemet är att jag inte kan få honom ur skallen, det är helt sjukt asså!
Det hjälper inte vad jag än gör!!
Det blev ju ännu värre i lördags... Eller det kanske var i söndags, jag vet inte riktigt men klockan var mkt!
Jag loggade in på fb, en stund efter började han chatta med mig!!
sen i slutet ville han säga god natt genom att cama en stund (stavning?).
Jag kan ju säga att jag inte hade klarat det utan dig Ankan! ♥
Jag och engelskan kommer inte överens när jag har panik, men det kunde varit värre... Eller?
Men bara för det, har det blivit värre och jag dör snart!!!!!
Inte det bästa direkt....
Varför ska killar alltid (alltid och alltid vet jag inte) vara så svåra att glömma!?!?!?
Det är ju inte första gången direkt... Men det här är nog den värsta gången jag varit med om!
Så hemskt, men ändå så underbart ♥
Men imorgon ska jag på ett möte till bup igen, och istället för att åka till Örebro sen.
Kan jag ju sova över med någon/några (jag tror att ni planerade det).
Med andra ord gå i skolan också.
Det var väl allt som hänt just nu/ kommer att hända (kanske).
Varför ska man vara en sån dagdrömmare?? ♥
Varför kan man inte bara få önska sig 1 ända jävla önskning, som verkligen händer menar jag?!?!?

Bye bye // Maya! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0