Kan inte sluta spela

Hej hej.
Igår var jag hemma, för jag skulle till tandläkaren för att fiksa tandställningen lite.
Sen när jag kom hem sov jag i några timmar, dom där tabletterna gör så att man blir trött på morgonen istället för på kvällen.
Lite störigt...
När jag vaknade insåg jag att ''Uncharted 3'' hade kommit, så jag spelade det resten av dagen/kvällen...
Riktigt kul asså!!
Men idag klarade jag det...
Det tog bara 13 timmar att klara det... Haha jag börjar bli bra på det där nu!
Just nu sitter jag och ritar... Tråk ja... Duktig?
Nja.
Imorgon ska jag 'Kanske' gå till skolan, men jag får se hur jag mår.

Bye bye // Maya.

Nate... Från uncharted 3.


Kommentarer
Postat av: Thea

Det stavas fixa Maya :3

Jag va bara tvungen. :3

2011-11-20 @ 12:20:28
Postat av: Maya

Hahahaha, okej tack! ^^

2011-11-20 @ 21:20:03
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0