Vad ska jag göra? ._.

Hej hej, igår var det en vanlig dag i skolan men sen på kvällen var det tjej kväll på blå,
och då spelade vi lasergame :DDDDD
Det var riktigt kuul!! :D
Det lag jag var med i vann hela tiden x))
Jag gjorde ungefär 11 mål, och 23 000 poäng x)))
Men idag när jag vaknade ville jag värkligen inte åka till skolan, men det gjorde jag ändå :) :D
Men det var riktigt kul idag tycker jag :D
Vi har haft kul och pratat om en särskild person ._.
Sen var det dans, men jag var inte med idag så jag
kollade bara på med Agnes medan Thea dansade :) :DD
Men nu tänker jag och lyssnar på spotify :D
Jag vet inte vilket beslut jag ska ta ._.

KRAMIZAR från Maya :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0