Sooola :D

Hej hej, idag har det varit en bra dag :DD
Den bästa lektionen idag var biologin :DD
Haha tiger x))
Men varje dag efter skolan har jag solat, så nu är jag lite brun :DD
Men idag solade jag inte utan jag stannade kvar i Borgholm med Agnes :DD
Vi gick till Borg grillen och åt :P x))
Sen gick vi till netto och lite senare gick vi till I.P och träffade Martin och Daniel :DDD
Vi spelade (lite) fotboll x)))
Vi var sååå duktiga... elleR xDD
Sen gick vi runt och flummade och gick till netto lekplatsen x)))
Feina bilder Agnes x))))))))))))
Nu lyssnar jag inte på spotify iaf för min tid för den här månaden är slut -.-'
Men jag ska skaffa Premium :DD
Men nu blir det att plugga till ett tyska prov imorgon -.-

Ha det bra KRAMIZAR från Maya :DDD ♥

Ett hjärta :P :D
Fotograf-jag :D
Kamera-mobil :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0