LIseberg här kommer jag :DD

Hej hej, idag var det sista dagen på praoen :/ :DDD
Jag fick sluta 2 timmar tidigare :DDD
Så nu är jag hemma och laddar upp låtar och packar till Liseberg :DDDDDDDD
Men ikväll ska jag först sova över hos Julia med en massa kul människor :DDDD
Jag vet inte när vi ska åka sen på natten men vi lär gå upp kl 05:00 iaf :S :DDDD
Alla vi som ska sova över ska till Lisseberg :DDDD
Det kommer att bli grymt kul!! :DDD
Jag ska åka alla åk :DDD
Även den nya ¨atmosfear¨ :DDDDDDDDDDDDDDD
Jag kommer att dö xD
Nu blir det att packa och sen åka och handla med pappa :DD
Måste handla lite saker x))
KUL! :DDDDDD

Ha det GUTT KRAMIZAR från Maya :DD
P.S Hoppas att du hade det kul på Apoteket Agnes xDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0