Kalmar och Blå :DD

Hej hej, idag har jag varit i skolan och det var några kul grejer som hände x)
Den första grejen är att vi fick håltimma på klassrådet :DDDDDD
Då gick jag, Julia, Michelle och Agnes ner till havet vid våran skola x))
Där flummade vi liite x)))
Men sen skulle vi gå till en lekplats, men då kom det en gubbe som skällde på oss om att vi inte fick gå där för att det var en kamping, jäkla gubbe säger jag ara -.-'
Så vi gick tillbaks till skolan igen :P :)
Men sen efter skolan åkte jag, Julia och Agnes till Kalmar :DD
Jag shoppade mer än vanligt x)) :DD
Vi hade kul tycker jag iaf :DDD
Men sen var det att åka till Blå och ha lite mer kul x))))
Jag var där och flummade lite med Hampus, Julia och Sanna, men det var många fler :DDDDD
Men nu är jag trött, så nu ska jag bara kolla lite på datorn :DD
Men nästa vecka är det prao, och jag ska praoa på Ica i Rälla x)) :DD
Praoen är i en hel vecka :DDDDDD

Men ha det gutt KRAMIZAR från Maya :DDDDDD ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0