Helg=Tråk :P

Hej hej, på fredagen var jag sjuk och kunde inte gå till skolan -.-''
Jag vill ju gå i skolan!! -.- ;)
Men nu har jag iaf fått tillbaks min mobil :DD
För jag var ju sååå smart som glömde den i bussen som jag aldrig åker -.-
Men nu har jag den igen och den är oskad :DD
Men idag har det varit tråk :/
Eller lite tråk iaf :P
Jag har solat, joggat och lyssnat på Justin Bieber hela dagen :P :)))
Jag har drågat hans låtar :P ;)
Jag har ett problem som jag inte vet vad jag ska göra av :///
Jag tänker på det hela tiden och han gör det inte så lätt för mig :/
Men imorgon blir det att åka in till Kalmar och hälsa på min bror Jonas :)

KRAMIZAR från Maya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0