Det var kul men nu är det över :)

Hej hej, igår kom jag hem från Liseberg :DD
Men jag var så trött efter det igår så jag orkade inte skriva då xD
Men jag åkte faktiskt Atmosfear, som var Lisebergs nya åk :DDD
Den var den läskigaste jag någonsin åkt o.o
Men det var inte så konstigt för det var Europas högsta fritt fall o.o xDDD
Men nu är jag hemma och slappar efter en ny dag i skolan :D
Efter en veckas prao var det kul att få träffa alla igen :DDD
Men det var en jobbig sak som hände efter vi hade slutat :/
Det var att jag gjorde slut med min kille :/ :)
Men jag mår rätt bra nu :D
Men sen stannade jag, Michelle, Sofia och Agnes kvar i Borgholm :D
Igentligen skulle jag åkt hem till min kille men det blev ju inte så nu :/ :)
Men nu blir det att lyssna på musik och kolla lite på datorn :DD

Ha det gutt KRAMIZAR från Maya :D ♥

Adam på Liseberg och Felicia i bussen som vi åkte i :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0