Den bästa dagen någonsin :D

Hej hej, idag vaknade jag med ett glatt humör :DD
Jag gick upp lite tidigare och hann göra det jag inte brukar hinna göra :DD xD
Men idag var det komma ikapp dagen, och det menas
 med att man kan jobba med vad man vill som man behöver jobba med xD :D
Jag och Sofia har varit med varandra hela dagen :DD
Vi började med Svenska, och vi satte oss i ett litet arbets rum som vi satt ensama i x))
En liten stun iaf x))
Sen kom Agge och Oskar in och satte sig hos oss xDD
Det var lite kul tycker jag xDD
Så kul har en läslektion aldrig varit xDD
Men sen blev det att ha lite matte -.-
Men dem två skulle också ha det så det blev lite roligare än vad jag trodde x)))))))))
Lunch, hade vi efter den lektionen :DD
Så vi fyra gick till lunchen :DD
KUL! xD
Teknik hade jag och Sofia sen och det var helt okej :) :D
Sista lektionen idag var svenska igen :D
Det var okej :P
Efter skolan stannade jag, Agnes, Michan och Julia kvar i Borgholm :DD
Det var kul :DDD
Men nu är jag riktigt trött xDD

Ha det gutt KRAMIZAR från Maya :DDDD

COLA :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0