Alone -.-

Hej hej, det är lördags kväll och man sitter ensam -.-
Kul?...NE!
Vet inte vad jag ska göra -.-
Det är ingen rolig som är inloggad och det finns inget bra på tv -.-
Men vem vill se på tv ensam nu? -.-'
En person är saknad just nu, men det kan jag inte göra något åt :(
Mamma har somnat i soffan som vanligt och pappa är antagligen sur -.-'
Ja jag klagar mycket, men det finns ju inget bra -.-'
Ensamhet är rätt bra när jag tänker efter x))
Heheheheheee...ne jag bara skojade, det finns inget positivt med det -.-'
Det kommer antagligen att bli en sådan där natt där jag
inte kommer att kunna sova, då jag bara ligger i sängen och tänker på...ALLT -.-'
Vad ska jag göra imorgon?
Ja just det jag ska sitta hemma och tråka en dag till...KUL????
Du är SAKNAD just nu :(
Varför gjorde jag slut -.-'
Det hade antagligen varit lite roligare nu om jag inte hade gjort det -.-' :(
Dumdum, är ett bra ord på mig tycker jag -.-'
Just nu sitter jag och drågar låten ¨stronger¨ med Kanye West
Det är en bra text -.-
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Jag blir galen här -.-'''
Det här är inte en så bra kombination tycker jag:
Ett problem som jag ALDRIG kommer att lösa -.-
Skolan går ner i marken -.-
Hemma är det ju super kul...HOOOST! -.-''
Och det sista är att jag inte kan sluta äta godis -.-'''''''
KUL?!!!....NEEEEE!!!
-.-'

Trött på det här KRAMIZAR från Maya -.-'


Kommentarer
Postat av: michelle

Asså maya, jag börjar fan gråta av det här. När du mår dåligt så mår jag oxå piss och då är jag seriös. Jag kommer inte heller kunna sova. Du får faktist ta och göra något åt du vet vem så du slipper det här. För jag tror inte det är särskilt hälsosamt att bara sitta ensam, ring mig eller nåt? Prata om det för jag finns här hela tiden. <3

2011-05-29 @ 00:18:54
URL: http://marenostrum.blogg.se/
Postat av: michelle

Asså Maya, jag börjar fan gråta av det här. När du mår dåligt så mår jag inte heller bra, och det säger jag bara inte. Du får ta och göra något åt du vet vem för du kan ju inte direkt sitta och deppa föralltid. Om du känner dig ensam ring mig. Jag finns alltid för dig.

Jag älskar dig. <3

2011-05-29 @ 14:19:46
URL: http://marenostrum.blogg.se/
Postat av: michelle

oj, jag råkade skicka två kommenatrer :$<3

2011-05-29 @ 14:20:32
URL: http://marenostrum.blogg.se/
Postat av: Maya

Tack Michan, du är bäst du <33

Men jag tror att jag har löst det nu, så nu blir allt bra igen :DD <33

2011-05-29 @ 14:20:35
URL: http://rosafluffkudde.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0