Dance :DDDDD

Hej hej idag har det varit en SUPER DAG :DD
Det har varit mkt kul och iaf lite jobb xD
Men det har varit kul förutom att Michelle var sjuk (igen) :P
Sen var det dans och ja jag kan väl säga så här Agnes, KÄNN DIG ÄGD!!! xDD
Men Det var ju dans iaf men Agnes åkte hem för hon mådde inte bra :\
Men Thea och jag åkte hem till mig och vi sjöng lite singsatar xDD :DD
Sen var det att åka till dansen och dansa :DDD
Nu har jag dushat och sitter vid min dator och chillar :DDD
Imorgon blir det att gå i skolan och sen är det helg :DDD
Helg =SOVA :DD xDD

 Ha det riktigt GUTT
KRAMIZAR från Maya :DD

Bilder från idag :DD xDD


Kommentarer
Postat av: Thea (Hetingen i på bilden)

HAHAHAHA, vad gör jag för fail med ena handen? :o

2011-03-11 @ 18:58:44
URL: http://thechosen.blogg.se/
Postat av: Maya

Hahaha jag vet inte xDDD

2011-03-11 @ 20:59:32
URL: http://rosafluffkudde.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0