Poolen kl 00:00 x)

Hej hej, igår var jag med en kompis :DD
Men sen efter det  sov jag över hos Michan med Agnes och Julia :DD
Frida var också med, men hon sov inte över ._.
Michan har pool, så när jag kom åt vi, men sen badade vi :DD
Det var riktigt kul, men jag vet inte hur länge vi badade,
men det var typ i 1 och en halv h ;D
Men Julia kom lite senare, men när hon kom,
cyklade vi till Stora rör, för att köpa glass :D
Men Agnes, jag och Frida ville inte ha, så vi gick till en pir som var där ;D
Men det var kallt så vi gick tillbaks igen,
men då kom Julia och Michan som ville gå dit igen xD
Vi cyklade hem efter ett tag ;)
Sen när vi var hemma igen chillade vi bara lite, men tillslut var kl runt 22:30 xD
Men vi skulle bada en gång till, så när vi hoppade i poolen igen, var kl runt 23:00
Jag, Agnes och julia badade lite före Michan, men hon hoppade i lite senare xD
Frida åkte hem 23:15 tror jag ;)
Sen blev det lite kallt, så jag och Agnes gick upp och duschade :D
När man var klara med att duscha och klä på sig och lite så, var kl 00:30 xD
Dem andra gick upp lite senare X)
Sen åt mi marengssvis ;)
Vi pratade lite men sen somnade typ alla ;)
När vi vaknade åt vi lite och sen skulle dem bada igen,
men det ville inte jag för jag var så trött att jag ville hem xD ;)
Men nu är jag hemma, och det är rätt skönt, men det var riktigt kul :DDD
Ska typ sova nu xDD

Men ha det bra KRAMIZAR från Maya :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0