NU ÄR DET SLUT :DDD

Hej hej, igår var det sista dagen i skolan :/ :D
Det var riktigt Kul :DD
Vi hade bland annat papperskrig xDD och jag pratade rätt mycket med min hemliga ♥
Vi hade ingen gympa, så vi gick till en brygga som vi låg och solade på :DD
Det var super mysigt ♥
Det var en av dom bästa dagarna på hela året ♥ x))
Men idag har det varit skolavslutning :D
Gick upp kl 06:00 och åkte till min kompis Thea 
kl 07:30, för att göra mig i ordning till avslutningen :DD
Jag har ingen bild på min kläning men det ska jag skaffa :DD
-Ne jag har inte min Ipod med mig xD
Hihi, är liiiiiite glad just nu x) ♥
Jag kan fortfarande inte fatta att det är sommarlov :DDDDDDDDD
Kommer ju inte att träffa dom i klassen så mkt :/
Men nu blir det att försöka att hitta något att ha på sig ikväll :D
För ikväll ska jag till Borgholm med dem bästa Agnes♥ och Thea♥ :DD
Ska gå på en fest :DD
Sen imorgon blir det att först va med en komis och
 sen dra till Borgholm och va med Agnes och Thea igen :D ♥
SOMMARLOOOV!!

Ha det BRA, KRAMIZAR från Maya!!! :D ♥

Sofia och jag :D ♥


Kommentarer
Postat av: ,m

och så glömde du mig... ^^

2011-06-15 @ 15:19:42
Postat av: Maya

Haha ja just det xD, sorry ^^<3

2011-06-15 @ 20:07:46
URL: http://rosafluffkudde.blogg.
Postat av: michelle

det är lugnt ;)

2011-06-17 @ 23:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0