FEST OCH AGNES!!!! <3 :D

Hej hej, igår skulle jag på fest efter skolavslutningen :DD
Jag åkte in till Borgholm kl 17:00 med Bästa Agnes! :DDDD
Vi flumade runt i 2 timmar innan festen började xDD
Vi hade riktigt kul xD....BHLM xDDDDDDD
Haha, vi köpte en badboll där det var en skum kille som var skum xDD ._.
Jag hade skavsår av mina klack skor och Agnes behövde gå på toa xDDD
Så vi gick till Thea för att låna toa xDDDDDD
Men mina skavsår är fortfarande kvar xDD -.-
Sen kom Julia, och då var det dags för fest :DDD
Vi gick till kron, som vi kallar det :DD xD
Där flumade vi riktigt mkt!! xD :D
Sen kom Michan :DD
Agnes och jag hängde lite med en kompis som heter Hampus :DD ;)
Det var kul ;)))))))))))))))))))))) :DDD
Senare på kvällen kom fler och fler ;DDD
Men Agnes och jag gick ut på stan igen sen på kvällen :DDDDD
Sen åkte jag hem ca kl 00:00 :DDDDDDDDDDDD
Det var en av dem bästa dagarna på hela året!!!!!! :D
Det var iaf den bästa festen!!! :D
Det låter kanske inte så kul, men vi gjorde en massa andra saker också x))))) ;)))) 
Men idag har jag varit med en kompis :DDD
Vi hade kul!! :DD
Efter det åkte jag direkt till Borgholm för att träffa Agnes igen :DDD
För Michan orkade inte och Julia kunde inte ;P
Men Agnes och jag flumade runt som vanligt :DDDDDD
Vi badade fötterna i havet och gick runt barfota på stan xDD
Alla kollade på oss xDD
Sen gjorde vi lite andra kul saker x)))
Vi hade super kul :DD
Men nu är jag trött som et as xDD

Ha det gutt KRAMIZAR från Maya!!! :DD

AGNES :D ♥ och SANNA :D ♥

Jag var bara litee flum där xDD
Men det är min kläning :D


Kommentarer
Postat av: Thea

"Michan orkade inte, Julia kunde inte"

Varför frågade du inte mej?

2011-06-20 @ 09:39:33
URL: http://thechosen.blogg.se/
Postat av: Maya

Men du var ju med Ebba då xD

Vi möttes ju på Biblioteket, för att Agnes ringde ;)

2011-06-20 @ 21:45:44
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0