Bästa Agnes och Thea!!! 8D <3

Hej hej, idag har jag varit med Agnes och Thea :DDD
Det har varit en av dem bästa dagarna på sommarlovet någonsin!! xD
Det var kanske den bästa dagen :DDD
Men det har hänt så mkt! :DD xD
Vi chillade på stranden och hade riktigt kuul! 8DD
Vi har varit med om rätt roliga grejer x))))))
Men vi har inte bara varit på stranden, utan vi har varit i Borgholm och flumat 8D
Det låter kanske inte såååå kuul,
men om man tänker efter vad som kan hända om man är 3 flumiga tjejer,
som har hur kul som hälst tillsammans, kan man ha riktigt kul!!! xDD :DDD
Vi har träffat många fula, och fina fiskar idag x)))
Men dem träffade vi inte bara på stranden x) ♥
Om ni fattar vad jag menar ;D
Det har varit hur varmt som hälst idag, och vi är ju såå duktiga att vi har bränt oss xD
Men vi tog många svalkande dopp, och ett som var liiite konstigt xD ._.
Agnes och jag badade lerbad typ, medan Thea tog kort på oss xDDDD
Sen köpte jag ett par shorts på BHLM :DD
Men nu är jag riktigt trött, men jag chattar med Agnes på wbcam ;DD
Men imorgon blir det att gå på en marknad med Thea och Agnes :DDDD
Det ska bli riktigt kul!! :DDDD

Ha det gutt KRAMIZAR från Maya!! :DDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0