Vem fan är han?!! o.0

Cha cha, nu är det kväll och jag sitter och muppar :D
Yeah för muppiga saker :D...elleR? ;)
Har träffat en kille på msn som jag inte känner,
och han har stooora problem!! xD ._.
Han är liite läskig, men han är riktigt stark ;D
sexpack vettu ;D
Vet inte om jag vågar prata med honom igen,
men det kommer jag antagligen att göra ;))
Eftersom jag inte har någon mobil nu... -.-
så sitter jag rätt mkt vid datan =P
Men jag har tänkt på en sak, vem fan är Mange?? o.0
Jaja, det är fest hos Mange, men vem är han?! ;D
Jaja, det får jag väl ta reda på...om jag orkar...ne jag orkar inte xD
Men nu har jag precis pratat med Agnes, och det blir att dra till Borgholm imorgon! :D
Fast Thääa ska också va med :D
Jippi, jag måste gå upp kl 8:00 ._. ...vad kul!! :DD
Jaoo, men nu ska jag antagligen gå ner och kolla om det finns något ätbart,
jag är utråkad xD -.-

Ha det gött, KRAMIZAR från Maya :*

Haha, elleR?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0