Uppdatering!!

Cha cha, igår var jag med Agnes och Michan i Borgholm och muppade lite
En dålig grej var ju att det typ regnade heela dagen men annars har vi hafft kul! ^^
Några panikatacker och skrattanfall kan göra dagen underbar
Jag trodde verkligen inte att man kunde ha så kul på ett bibliotek....
På kvällen sov vi över och man kan ju säga att rummet blev ner gasat ._.
Är hemma nu och snart ska man väl ta något att äta...är hungrig o.O
Ikväll ska jag duscha ta det lungt och skriva en lista om Australien ^^

Ha det bra KRAMIZAR från Maya :*


Kommentarer
Postat av: michelle

mahaha, den här gången var det inte jag som gasade ;D

2011-07-31 @ 00:50:46
Postat av: Maya

Haha ne, vem kan det ha varit då? ^^

2011-07-31 @ 23:15:11
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0